maybe just sad

Åh, to china with love. Min helg har varit shit men den håller nog på att bli bättre. Idag hade jag fotbollsuttagning och det gick väll sådär, jag hängde med iallafall. Imorgon spelar jag med damlaget(4 fotbolls-dagen i rad, mina muskler är helt darriga) och då får jag ge allt. Jag ska hårdträna inför nästa uttagning, teknik mest. Life is sweet. Jag tycker nästan om matte igen i skolan!

Jag har tänkt på en sak: kristdemokraterna. Är det bara jag eller låder dom fullständigt knäppa? Idag på SO:n snackade vi politik och jag insåg att kristdemokraterna stod för knäppa saker(nu började Sam Beeton spela. Yummie). Lixom:
- kristendom. Jag är inte kristen och jag är emot religion över huvud taget.
- Emot homoäktenskap. Jag håller ed om att det är ganska sjukt att dom vill gifta sig i kyrkan men som fan att man ska få ge ett löfte om att älska varann för evigt? Alla ska ju ha samma rättigheter?
- Vill bevara kärnfamiljen. Ouch. Helt ärligt, en fullständigt "normal" familj skulle nog skrämma livet ur mej.

Jag skakar, jag måste duscha och jag är trött som en babian. Vi ses llovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0