Tänk om man hade en hund?

Idag fick jag ett mejl från min fotbollstränare där det stod att jag hade fått chansen att gå på uttagningar till fotbollsakademin. Enligt Hällback betyder det att om man blir intagen får man en extra träning i veckad med en väldigt bra coach. Det skulle inte göra ont alls att bli uttagen så jag ska nog träna som fan tills dess. Dock undrar jag verkligen vad som flög igenom mina tränars huvuden när dom gav mig chansen att gå på det. Jag fattar inte vad JAG har som är så speciellt att klara det. Men jag uppskattar möjligheten och jag tänker göra allt för att kunna komma med.

Matchen idag gick inte superbra men det är bara att försöka mer. Nu har jag inte tid eller lust att blogga mer så hejdå och ta er!


I never claimed to be no angel though
I'd tell you in the songs i wrote
But you know you mean the world to me

Kommentarer
Postat av: Emmie

jag går inte isär när jag går med dig <3

2009-08-24 @ 15:09:12
URL: http://bilodoll.blogg.se/
Postat av: mathii

HAHAHA tänk om man hade en hund!!

2010-07-17 @ 22:55:47
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0