my kind of trust is the shy kind of trust but the right kind of trust is a shareware

Jag skrev ett smått poetiskt inlägg för att förklara att jag drar igång bloggandet igen igår men tyvär klickade jag fel och två sidor text om snö och skolan försvann ut i intet. Jag har inte riktigt bestämt mig om det var för det bästa än. Nu startar jag hursomhelst upp bloggen igen under vintern och jag försöker blogga så mycket som möjligt så att mina vänner kan ta del av mitt jullov.

Innan skolan slutade fick jag en sista skymt av min mentor på gud vet hur länge. Det fanns inte mycket att säga. Vi fick våra välförtjänta betyg, en kram, en klapp på axeln och sen var vi på väg bort. Sista skymten av min klass, min familj på tre veckor nu. Om någon av er läser detta, jag kommer sakna er så mycket! Jag kanske hatar dem ibland men de livar upp min vardag extremt!

Svenska - MVG
Matte - MVG
Engelska - MVG
Geografi - VG
Samhällskunskap - MVG
Biologi - MVG
Fysik - MVG
Slöjd - VG
Bild - VG
Franska - MVG

Trevliga betyg som min mamma blir helt galen över. Det blir antagligen jobbigare nästa år eftersom jag måste balansera allt och hålla allt uppe. Jag antar att du som läser är lycklig över att jag slängde mina två sidor rakt åt helvete så vi klipper av här och ses snart! :)


Kommentarer
Postat av: Vic

Dina betyg är, seriöst, imponerande

2009-12-21 @ 18:13:52
URL: http://sanziello.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0