im dying but i know our love will live

Här söker jag mig runt på internet efter underhållning då jag upptäcker något förfärligt! Varända känd blogg är skit! Allt är fyllt av sömnpiller(modebloggarna, blondinbella), kräkmedel(fjortisbloggarna, kissie, dessie, paow) och allmänna attention whores( Krillebooi, Gaybloggen). Det är ju bara deprimerande. Jag tycker synd om alla allmänbildade människor som sitter desperat och försöker bryta ner bloggarnas gigantiska egon.
Och en till sak, sen när blev modebloggar intressanta? För vad jag ser så skapar alla bloggar och berättar om sina "skinande leggins från H&M" och "urläckra pälsväst från Gina". Jag fattar inte poengen? Alla kommentarer består av folk som promotar sina egna bloggar, om det ens finns kommentarer alls (nej jag får inte heller kommentarer men jag låtsas i alla fall inte om att någon faktiskt läser min blogg :D).

Jag är på min första vecka hemma och jag har fortfarande Jetlag till 100. Jag råkade somna framför TV:n och sov i ungefär 2 timmar och jag minns inte ens själv att jag kände mig trött. Jag tror inte att jag kommer lyckas ställa om mig igen så jag får väll gå utan att sova hela natten för resten av mitt hemska liv.

Min bror har dessutom överlevt svininfluensan. Så, människor, ska jag berätta vad allt fuzz är om? Två dagars feber utan aptit. Måste vara en plåga.

to me you'll be forever sacred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0