lista!

Vad heter du? - Emma
I mellannamn då? - Sofia

Vart bor du? - Glömsta
Trivs du där? - Definitivt. Jag älskar det (L)

Brukar du läsa horoskop? - Nej
Har du körkort? - Nope, men jag får innan emi iaf, hoho!
Äger du några converseskor? - Yes, två par
Favoritdjur? - jag gillar inte djur ;<

Vad spenderar du dina pengar på? - Jag är pank pga USA (förutom 1000 kr!!) annars är jag sparsam.
Senaste konserten? - Nått NRJ-shit på Grönan med Bitta(<3) och såg Mando Diao.
Festar du? - Haha, nej inte regelbundet.
Sprit, cider, vin eller öl? - Jag gillar inget av det. Cider är fjolligt, ÖL!
Brukar du bli för full? - Nej
Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - om jag har recept så är det klart jag kan!
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? - Jag vill inte ha snabbmat just nu..
Är du allergisk mot något? - Nope
Äger du ett busskort? - Japp
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Allt!
Vad åt du till frukost? - en macka
Hur ser du ut idag? - snickarbyxor, svart linne och knuten skjorta.
Nästa mål i ditt liv? - Gå ut med bra betyg och komma in på Europaskolan.
Vad såg du senast på tv? - typ "The Biggest Loser"
Hur svarar du i mobilen? - y'eallo?

Vem ringde dig senast? - Amanda J
Vad sa dem? - Jag svarade inte XD
Vem ringde du senast? - Syster
Antal timmar sömn inatt? - 5 kanske? 
Sov du ensam? - japp.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - O_O


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng:
Jag?
Såg dig gråta : Minns jag inte. Mamma kanske?
Fick dig att gråta: Mitt lag
Du gick på bio med: Johanna, mamma, jonas och louise
Du gick på stan med: Ester!
Skällde på dig: Pappa, jag städar aldrig rummet ;<
Skickade ett e-mail till dig: laget.se (min tränare)


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - klart
Bråkat med ditt husdjur? - Han bajsade aldrig när han fick bada :(
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - nej O_O


SAKER
Tar du droger? -
Jepp. Choklad, kaffe, druckit red bull... (too soon?)
Dricker du? - Ja
Vad är du mest rädd för? - Sniglar
Vart vill du gifta dig? - Tror inte det. kanske.
Vad hatar du verkligen? - min mage, HAH
Har du varit kär? - venne?
Har du ett jobb? - nope.

Gillar du att ha folk omkring dig? - Jaah!
Är du ett hälsofreak? - neje


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? -
om jag har varit kär så har jag DEFINITIVT det XD
Är du ensam nu? - Johanna sitter i soffan bredvid.
Några piercings/tatueringar? - Jag har fem hål i öronen (vill ha i tungan) inga tats
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Dåliga låtar
Vill du gifta dig? - JAG VET INTE?!
Vill du ha barn? - nej.


FAVORIT
Rum i huset? - där tv står.
Typ av musik? - rock, poprock, lite brittisk
Månad? - Oktober är en bra månad. men jag gillar nog December bäst.


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Nej
Varit sjuk? - Antagligen, jag mår inte så bra.
Sagt "jag älskar dig"? - Tror inte det..?
Velat säga till några att du älskar dem? - God yes.
Träffat nån ny person? - Tror inte det! :o
Saknat någon? - Ja
kramat någon? - Jepp
Kysst/pussat någon? - Yepp
Haft sex? - Nooope


SENASTE
Låt du hörde: Jason Mraz - Live high
Film du såg: Murder at 1600
Drink du köpte: Blåbärs-smoothie och Vitamin-bajs
Mat du åt: Kyckling
Gången du åt en 7-Eleven korv: aldrig?!
människa du slog: emi
längsta bussresa: Typ minibuss i USA? :)
Irritation: Johanna


Kommentarer
Postat av: Emmie

snickarbyxorna<3

2009-11-26 @ 15:11:25
URL: http://begstealborrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0