SEN BLOGG!

Hejhopp! Livet blir sötare och sötare ju längre man kommer(och ni älskar min direktöversättning av ordet "sweeter"). I morse skakades jag till liv av min mor klockan 10 för att bege mig bort mot min fotbollsträning i Tunahallen. Trots att bara 7 personer kom var det en skön träning. Dessutom är det ett underbart sätt att starta dagen på! Den enda nackdelen är att jag blir så attans trött resten av dagen.

När jag kom hem duschade och jag efteråt testade jag och min syster Syoss Shine Boost. I tell you people, det funkar faktiskt! Mitt hår är ungefär lika glansigt som en dörrmatta vanligtvis och med lite sådan spray så gländer det som fan! Jag älskar den och rekommenderar den till alla(med matt hår förstås, eftersom min systers hår är ganska glansigt redan så syntes inte skillnaden så mycket på henne). Resten av dagen satt jag och tittade på Tokio Hotel-citat. Nu önskar jag mig en Bill i julskapp...


Lovely <3

Kommentarer
Postat av: Emmie

HAHAHAH BILDEN<3

2009-11-23 @ 21:56:12
URL: http://begstealborrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0