Ur en annan blogg jag skriver...

"Det är nästan som om alla är på olika planeter och det gör mig så innerligt arg hur man låtsas att allt är perfekt bara för att det är så det ska vara! Bara för att vi är uppfostrade till att låtsas och INGEN i denna jävla stad skulle någonsin ha mage att bara ställa sig på ett hustak och skrika ut hur fel allting är! Ingen vågar uppmärksamma det! Jag hatar att gå ut bland folk och känna trycket - blickarna som försöker få ner dig på knä och buga inför konformationen. Har ni verkligen all denna tid trott att alla är dessamma? Nej, alla bara låtsas för att de är rädda att bli oaccepterade. Vad är alla rädda för egentligen? Vad skulle möjligtvis kunna vara värre än att se sig i spegeln och inte känna igen sig?"

HAH! Jag är fan så jävla smart när jag är arg.

Kommentarer
Postat av: pumbah salo! bögsyster yeees :D

omg vad bäst du är .-. <3

2009-12-26 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0