Fuck you so bad.

"Om jag fick reda på att min bästavän var gay skulle jag nog känna mig obekväm efter att ha kramat henne förut och då kanske hon hade uppfattat det som om jag hade känslor för henne och då att hon skulle få känslor för mig."

Shit. Wow. Grejen var att då jag började presentera mig själv som bisexuell var jag bästavän med denhär personen. Är det inte sjukt vad man kan få reda på om personer med tiden? Alltså trodde hon att jag hade känslor för henne? Jag skrattar åt blotta tanken. Aldrig i hela mitt liv hade jag någonsin tänkt på henne på så sätt. På sättet hon var ville jag knappt vara hennes vän. Jag står knappt ut med hennes närvaro. Fatta, man borstar inte av mig från axeln med ett par äckliga putande läppar och ett lätt "whatever". Jag vill bara att du ska veta att jag aldrig i hela mitt liv skulle bli kär i dig. 

Alla mina vänner som bara såg beyond faktumet. Tack. Jag lovar att det betyder. För det är fan ingen big deal för mig, så varför skulle det vara det för någon annan. Ta er. Jag är bara korkad som har folk som er i mitt liv. Ta er.

Kommentarer
Postat av: Vic

Alltså, att ens kunna säga/skriva något sådant som henne... fyfan, vad patetisk.

2009-10-02 @ 21:12:53
URL: http://kiwifrukt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0