last blog in 2 weeks

Sista bloggen innan USA! Jag har resfeber och jag är seriöst jätterädd. Det är första gången över atlanten utan min familj. Jag är töntig, förlåt :(

Jag lämnar mitt abonemang hemma och skaffar ett nytt i USA men vad ni än gör, FÖR GUDS SKULL, messa inte! Även om jag skulle få sms så skulle jag inte ha tid att svara för jag kommer ha fullt upp hela tiden. Jag skojar inte, vi ska spela fotboll, spela vänskapsmatcher med NWA, spela cup, shoppa, paddla kanot, besöka High School, besöka Universitet. Jag är så jävla excited. Jag älskar er alla!


fin japan <3

Kommentarer
Postat av: Vic

Ha kul, ffs :D

2009-10-17 @ 21:44:50
URL: http://kiwifrukt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0