MINA BETYG ÄR SVAMP

VG- ?!

I svenska? Jag går med på att jag inte försöker så mycket i svenska(okej, inte alls) men jag talar faktiskt flytande, jag har bra grammatik och jag tror att hon endast baserar kriterierna på min Sandor/Ida-loggbok ifrån 7:an! Ingen chans att jag förtjänar ett VG-! Ett VG hade varit helt okej med mig, men minustecknet knäcker mig. Det säger mig "hej, du är knappt uppe i VG. Vafan, emma?". Jag hatar min lärare.

Och så har vi bilden. Jag tror Guterstam har var hög när han satte mitt omdöme. Här sitter en tjej vars grisar ser ut som lykstorpar i den konstnärliga världen (jag överdriver inte ens!) och snubben som gav min syster G i bild ger mig ett MVG-? Jag står fast vid att det antingen är ett stavfel eller ett förfärligt, ondskefullt skämt! Gud, eller vad som helst, sitter där uppe och hånar mig.

På tal om gud så hade jag, Ester, Mr Mather och Mr Probst en intressant konversation om Religion idag vid lunchen. Så nu antingen hatar eller älskar de oss. Jag hoppas på det sistnämnda för som mina betyg ser ut nu behöver jag lite vändning. Alla minustecken gör mig deppig.

Alla har en bra helg, så någon får det i alla fall!

what am i doing wrooong?


Kommentarer
Postat av: mathii

JAG FÅR ALLTID G I SVENSKA?!

2010-07-19 @ 23:18:32
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0