welcome to my world, mr pig

Haha, folk! Jag måste meddela om att det finns en enorm chans att jag har stukat vristen då jag sparkade till en kille i klassen. Det är nog bland det roligaste, mest ironiska och hemskaste jag någonsin har gjort. Med "hemskaste" menar jag såklart inte att jag sparkade någon utan att jag åker till USA om 5 dagar! Jag kommer resa till Amerika med en stukad fot och förkylning! Det är bara min tur i ett nötskal.
Anledningen till att jag sparkade honom (William, föresten) var för att han kom fram till mig, helt oväntat, och knäade mig på låret. Det gjorde jätteont och eftersom jag aldrig tänker på att vara den större människan och vända ryggen till återkommer med två hårda sparkar på hans smalben. Han verkade inte gå därifrån med någon större skada men min fot värker så in i helvete! Jag vet inte om det var rätt åt mig eller inte. Men han retade mig och bara för att jag gav tillbaka borde jag väll inte ha blivit straffad? Dumma, dumma karma.

Jag och min kompis Amanda har gjort upp en tävling under sommarlovet om att lära oss Japanska. Därför har vi hyrt böcker och vi ska sätta upp ett schema. Jag ville bara att alla skulle veta att jag kommer att vinna. Men under ser ni ungefär hur mycket japanska jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0