ich sterb für unsere unsterblichkeit



Holy shit?! Här är en enormt bevis på att jag och Tokio Hotel har glidit isär extremt. Nu får jag ju lite nostalgi av det gamla emo-rock-bandet? Dethär är väldigt annorlunda emot deras gamla shit. Jag kommer alltid att älska dethär bandet(även om dom förjar göra r'n'b eller techno eller whatever) för det känns helt omöjligt all sluta. Men komigen? Det är ju för guds skull POP. Det är inte emo med ett inslag av pop eller någon det är ren pop! Hur gör man en så drastisk förändring över natten? Jag känner mig blåst.

Och ja, jag är en jättestor hycklare som skriver ett inlägg och klagar när jag antagligen kommer spendera mitt guld på deras nya platta.


Tokio Hotel som bäst i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

i dina öron*

2009-09-08 @ 09:51:15
URL: http://meefkids.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0