No, that's CFC:s, love, that are doing the ozone layer!

Vem sa någonsin att 8:an var svår? My head is sky high.

-Fick tillbaka mitt första NO-idag och uppenbarligen hatar Tremblay mig inte lika mycket som jag trodde! MVG, high five? Visserligen fick Amanda MVG och en trevlig kommentar och Ester fick MVG och en liten trevlig kommentar OCH en "Academic Honour"-merit. Ibland är det deprimerande att vara vän med dom...

I matten ligger jag inte efter alls! Det kanske är för att jag gillar algebra bättre än något annat inom matte. Vi är menade att göra 2 sektioner per vecka och jag har gjort klart denna veckas och en fjärdedel av nästa veckas. Varför använder jag min blogg till att skryta om hur bra det går i skolan? Därför att mina vänner har riktiga liv och behöver inte lyssna på mig. So up yours.

Idag smyger jag, mamma och storasyster in till e-town och kolla på jackan i inlägget under. Jag väntar med uggsen eftersom jag skulle kolla efter sånna i USA (23 dagar kvar!!!!).

Kissiemjaaaau!


Ta mig tillbaka (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0