JAG ÄR NÄSTAN FRI!

Påsklov, påsklov, påsklov. Är det bara jag som finner lov sjukt meningslösa om man inte utnyttjar dem med semestrar? Idag har jag sovit, suttit vid datorn och om en och en halv timme ska jag på träning - poff! Dagen är över. Jag längtar lite till sommarlovet då man inte har något som man behöver göra. Jag måste plugga SO och matte över lovet. Men jag hade ändå varit mycket mer diciplinerad om jag hade gjort det i skolan.

På sommarlovet är jag nästan helt fullbokad. Fotbollen tar upp mycket tid - minst en helg i veckan och Gothia och Gotland och säkert en massa andra cuper. Sen måste vi ju iväg på familjesemester (snälla, Grekland, snälla!) med både familjen mamma och pappa så där är en 3-4 veckor borta. Dessutom ska jag till Peace and Love, vilket jag är väldigt stolt över! Jag kan inte se något bättre sätt att spendera en vecka på! Och sen går jag i nian. Wow. Sista året i grundskolan. Jag blir ju nästan tårögd, om lite mer än ett år är jag fri! Äntligen får jag flytta ut och leva på egen hand(hoppas jag i alla fall). Ett års skolplikt kvar. Jag dansar i taket.

Nu ska jag i alla fall iväg och göra ännu mer viktiga saker som att titta på TV med lite te!

Om man ändå kunde gifta sig med kontrast <3


Kommentarer
Postat av: modedrottningarna

vill du ha bilderna på ditt krullidutt hår så får du logga in på msn så kan ja skicka dom :)

2010-04-07 @ 16:47:56
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0