Now now, darling, don't kill yourself!

Stal just en lista från min kompis kompis, tihi. BUSIGT
----------

AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att   jag säger "jag har insett" alldeles för ofta...
Jag lyssnar på   Imogen Heap, The Kooks och mr Jules C
Jag pratar    mer än vad som är bra för mig :)
Jag tycker    att Luke Pritchard borde paras ihop med en riktigt ful kvinna så man inte skulle känna sig så ledsen aTT SE HONOM MED MISCHA BARTON!!
Jag avskyr när folk    gråter över mitt klippta hår.
Min bästa vän    har lokal-och balanssinne av en färskpotatis!
Min första vän hette   typ Paulina
Kärlek är   något som kondomfabriker har hittat på för att tjäna mer pengar :D 
När jag borstar tänderna   blir jag lätt uttråkad och börjar låtsas att jag tuggar fradga...
När jag lagar mat   rockar jag pastans värld.
Jag tänder på    Göteborgs brats och blattespråk!
Det sexigaste yrket är    musiker?!
Det är charmigt när  Nadja inte inser att man härmar hennes skånska.
Jag är rädd för   sniglar...
Den värsta känslan är    att vakna upp och inse att man är gammal (SNART 16!!!)
Den bästa känslan är   when everyone's wearing fingerless gloves...
Jag är bäst på att vara diskret när Jeremi skriver av mig på svenskan, HAHA 
Jag är sämst på    att dansa. helt seriöst. det är smärtsamt att se.
Om jag va ett djur skulle jag vara  konstant hög, MAHA, uhm..
Om jag va en insekt skulle jag vara  förlåt, jag blir så distraherad av faktumet att du kan stava till "VARA" men inte "VAR"..!
Om jag vore ett redskap skulle jag vara  ooooh yeaaaah
Jag kommer alltid att vara   naturligt blond..?
Det finaste som finns är  att klämma på JulCas's axel.
I sommar har jag    gått på 13 konserter!
Sist jag grät var   nog när jag hade en dålig tid i månaden, över något dumt :D
Jag kan   sjunga "Monsoon" som en smurf med hjälp av lite helium.
Jag kan inte   somna med en fläkt på.
När jag vill tänka    misslyckas jag stort, HAHHAA
När jag bakar så bakar jag    kladdkaka...
Min mobiltelefon är   gammal, oh så gammal..
När jag vaknar på morgonen  kan jag inte fatta att hon inte är 9 än..  
Innan jag går och lägger mig   är jag lycklig. har hört att man blir vacker av att sova!
Just nu tänker jag på   min säng...
Bebisar är   lurviga!
Ikväll ska jag hänga på datorn som den patetiska parvel jag är...  
Jag vill verkligen   träffa Patrik..

Kommentarer
Postat av: ira

det finns inte mycket som klår heliumversionen av Monsoon

2010-08-13 @ 21:48:49
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0