Emmies lista

Namn: Emma Sofia Ringström
Född i: Eskilstuna, rimligtvis.
Utmärkande drag: mooh, jag har abnormalt stora ögon.
Sällskapsspel du gillar att spela: MED ANDRA ORD
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Glasto!
Vad använder du för parfym: Exclamation
Vad har du på dig när du sover: Ett par hotpants och en stor Worms-tshirt
Vilka egenskaper gillar du med din mamma: Hon är min mamma. Hon är bäst?
Vilka egenskaper gillar du med din pappa: well, jag är ganska lik min pappa, så alla jag har ärvt antar jag, haha!
Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar: Min mamma har gjort mig trevlig och tillbakalagd och min pappa har gjort mig aggressiv och framåt... Jag antar att det jämnar ut sig...? ;)

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: Ben&Jerry's
Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Motivera: Svårt val. En massa saker är bättre för killar. Å andra sidan är en massa saker bättre för tjejer. God knows?
Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta: Jamie Charlie Imogen Casablancas. Now if you'll excuse me, jag har ganska mycket namnändrande och giftande att göra!
Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför: Brokeback Mountain, AHAHAAHHAHA
Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få: Inte högt, jag skulle inte vilja se den.
Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad: Hitler - vad skulle du ha gjort annorlunda?

Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: Jag är stark, smaskig och du kan äta mig med pinnar. eller nått :)
På en skala 1-10 hur snygg tycker du att du är: 5
På en skala 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 8 - mer för hur det kommer bli än hur det är.
Vad tänker du på när du inte kan sova: Brukar spela upp konserter i huvudet. Snälla lås inte in mig.
Vilken tävlng skulle du helst vilja vinna: Hatar tävlingar. Mina nerver mördar mig. Inte mina faktiska nerver, utan min nervositet. Vaddå back space?!
En sak du gärna skulle lära dig på en sekund: Att spela gitarr!
Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få: "Hej emma, du får gå på Glastonbury, Hurricane och Peace&Love och The View vill ha med dig på deras turne så du missar skolan hela året!"

Du ritar när du pratar i telefon? Nej, jag kan knappt gå och prata, hur fan skulle jag rita?
Du har en hemlighet som ingen annan vet? Det tror jag inte.
Du önskar att du var smalare? Ja och nej.
Du kan spela piano? Inte ens lite.
Du har snott pengar från dina föräldrar? Inga större summor och inte med någon faktisk plan.(ser mig själv med rånarluva som smyger och försöker ta pengar ur skålen, hihi)
Du har gått på bio ensam? Nej.
Du gillar att bli fotograferad? Av vänner - ja, i skolan - nej.

Vad är den minsta summa pengar du skulle kräva för att äta hundbajs: Haha, inte mindre än en tusenlapp. Döm mig inte, jag gillar pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0