when cities come together to hate each other in the name of sport

Har ni märkt att Britney Spears' initialer är BS?

Inte vad jag tänkte snacka om, på senare tid har jag kommit på mig själv med att bestjäla bloggen på information om min underhållande vardag. Med andra ord så suger jag på att blogga. För vissa av mina vänner har det också blivit uppenbart.



Sen sist jag bloggade har jag varit på Gothia, sett V Norén på Pride, åkt till Boda Borg, åkt till Gröna Lund och varit på kryssning i en vecka. Detta bleknar dock i jämförelse med en förändring i mitt liv. Jag har klippt och färgat håret. Jag hoppas att fetstilen lade till ett litet DUNUNNDUUUUNNN i bakrunden.
Jag har inte fixat någon bild på håret än, men jag googlade på "emmas nya frisyr" och fick upp denna bild:




















Hoppas det ger någon slags bild av hur jag ser ut nu. Damen som klippte mig var en superbitch! Haha, jag vet att jag inte sköter håret så bra som jag borde(klipper mig en gång om året och sånt smågrus) men alla dryga kommentarer om hur torrt hår jag hade fick mig att känna mig sjukt obekväm. Kände för att fråga henne hur bra hennes hår mådde av hennes insydda hårförlängningar, haha! Men jag är en allderles för fin person för att ge så ohövliga kommentarer. Jag bara skrattade och stylade om håret på både mig och Ester när vi kom tillbaka till hytten. När Bitchen skulle styla håret på mig i slutet fönade hon det så att mina toppar liksom formades innåt! Jag såg ut som en tant! Men jag är en fixare så jag satte på mig ett hippieband och vips så var jag 15 igen. Jag är som sagt en fin person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0