Korkade föräldrar...

Hejhej! Jag håller på att titta på MTV Made (fråga inte varför) och jag har just kommit på att absolut ALLA familjer som får familjemedlemmens mål presenterat reagerar extremt skeptiskt! Vad är det egentligen? Jag tycker att det är hemskt av en förälder att tvivla på sitt barn att klara av något så simpelt som att åka motorcross?
För ett tag sen sa jag till min mamma att jag ville plugga i tre olika länder på ett år i nian och hon hade inga som helst problem med det. Jag tror att eftersom jag har växt upp med mina föräldrars stöd i allt jag gör, tycker jag att det är uppenbart att alltid stödja barnet innom alla beslut. Liksom, hur ska man lära sitt barn att allt är möjligt när man samtidigt sitter och säger att något är omöjligt? Jävla hycklare.

Kommentarer
Postat av: mathiii♥

heeeeeeeeeeeeeeeej :D

2010-02-26 @ 10:09:23
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0