Draft: Jan. 6, 2010

- Haha, så Emma, hur känns det att titta tillbaka på sin blogg och inse att man i bloggen har förvandlats till en Fokza?

Det känns ganska deprimerande, faktiskt. Jag känner inte igen mig själv och blah blah. Vad JAG inte fattar är hur jag har kunnat gå SÅ många inlägg utan att svära arslet av mig. Det brukar hända när jag får fria tyglar. Det lät lite kinky...

Jag tänker inte göra någon lång lista för att summera 2009 endast eftersom mitt minne är kortare än din pojkväns *** så även om jag ville skulle jag inte ha kunnat. Om någon skulle ha bett mig att titta tillbaka på Januari skulle dte enda jag kommer ihår vara Heath och min, Michelles och Veras blogg. Det sjukaste med Emmies inlägg var inte att hennes minne är så jävla starkt utan att nästan allt jag läser är "Emma och jag bråkar". Vi måste verkligen starta en "Sams i ett år"-anniversary ;)

För ett par timmar sen kom jag hem ifrån paradiset och med mej hem fick jag en mysig solbränna och en liten förkylning. Det var inte svårt alls att ställa om sig ifrån +30 till -20 på ett par timmar. Men allvarligt, jag älskade Gran Canaria och jag skulle inte gråta om vi gjorde det till tradition att åka dit på vintern. Men nästa år ska jag i alla fall fira Nyår med min Bebis.
På tal om bebisar, när vi åt middag på vägen hem satt en bebis vid bordet bredvid och jag, som inte hade bättre för mig, satt och försökte komma på vad bebisen tänkte. Med tanke på att jag hade setat på ett flygplan i 6 timmar och åtk bil i två så kom jag bara på saker som "Bebis fladdrar. Bebis vill ha hår". Haha, jag älskar att resa!

Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0