Emmie Männikkö

Ja, hur länge sen var det jag träffade dig? Jag har faktiskt ingen aning. Det verkar vara något man ska komma ihåg när man är bra vänner, datumet man träffades för första gången, men jag har faktiskt ingen aning. Jag tror att det är för att jag alltid på något sätt fokuserat på dig än på något dumt datum som egentligen inte behöver betyda något. Jag tror inte på ödet, så för mig är det bara ett slumpmässigt datum. Jag tycker dock att jag är så jävla cool som lyckades vara bra nog för att du skulle gilla mig, och vips så var vi vänner. Det var naturligt eftersom vi är så lika på de flesta sätt. Det var nog därför vi också hatade varandra så extremt mycket. Jag tror aldrig jag har irriterat mig på någon så som jag har irriterat mig på dig. Fan, vad jobbig du kan vara ibland. Jag med såklart, det vet jag. Jag kan vara den största bitchen du vet mot dig och jag är det för att jag kan. Det är den enda anledningen jag kan komma att tänka på. Vi är inte den sortens vänner som sitter gråtandes på sängen och håller om varandra när en kille dumpat oss eller som snackar om sexuella upplevelser (haha) och fan vad glad jag är för det. Man behöver någon som du som kan dra ner en till jorden ibland och ärligt talat, mina minnen med dig är nog dem som jag minns bäst. Jag vet att inget jag skriver i ett dumt litet blogginlägg kan tacka dig för att du är du och om jag försöker mer blir det nog bara ännu mer töntigt så jag slutar nu och hoppas att du fattar vad du betyder för mig. Bitch.

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

fett söta jue :P

2010-02-26 @ 20:17:35
URL: http://fortysevenhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0