Jag känner mig allmänt stolt över min åsikt idag!

Jag känner att jag behöver säga en sak. Människor förvånar mig. Människor som trots sin intelligens kan vara så trångsynta och känslokalla. När ska de förstå att man inte kan argumentera för- och nackdelar med homosexualitet ifrån min synpunkt eftersom jag bara har ett argument som ingen kan sätta emot: All kärlek är kärlek.
Sätt ett förbud på kärlek om ni vill, om ni tror att det stoppar folk. Ni är rädda. Vilket är tragiskt att se, eftersom medans alla jävla bögar sitter i träden med rosor i famnen och älskar varandra, står ni och lever för hat. Vinnarna är redan utsedda.

Kommentarer
Postat av: bögsyster <3

jag fattar inte hur nån ens kan ifrågasätta kärlek...

2010-01-22 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0