SMINKNING!

Hejhej! Jag hade inget att göra idag så och när jag hittade ett sminktips här kände jag mig tvungen att kolla upp det! Här är jag som försöker mig på deras sminktips ;)
Här är sakerna som var nödvändiga.Jag hade dock ingen vit ögonskugga (ska definitivt skaffa) så jag använde min silvriga. Det är antagligen inte nödvändigt med tre olika borstar, men jag kände mig tvungen. ;)
Man behöver också ännu en ögonskugga med stark färg och jag använde en gammal rosa som jag fått från typ OKEJ. Tyvär lyckades jag inte få med den på bilden..
Mjo, jag ser lite ut som en alien eftersom hela grejen med sminkningen var att få stora ögon och jag har naturligt ganska stora ögon.
Closeup. Hmm, jag gillar det faktiskt inte :(

Kommentarer
Postat av: veraa

sjukt snyggt med passande kläder! ;)

2010-02-13 @ 23:25:13
URL: http://veraapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0