Utforskar mitt svordoms-odrförråd

Min mammas bil har en medelålderskris och vägrar starta så jag kunde inte åka och kolla på väskor. Så nu sitter jag vid datorn, sminkad och klar och lyssnar på Spotify. Vad säger det om mig?
Imorgon är det skola och jag ser som alltid fram emot det. Men för att vara ärlig skulle jag nog hellre sätta mig på ett plan tillbaka till Gran Canaria eftersom jag håller på att frysa arslet av mig! :(
Imorse när min mammas boyfriend skulle åka hem så hade någon liten skitunge sparkat sönder hans bil. Jag älskar min stad, men jag hatar alla dryga snorungar som springer omkring och tror att dom är något. Uppenbarligen är det bästa sättet att förmedla sin coolhet att förstöra en okänd människas bil, om det lilla äcklet hade varit gammal eller frisk nog att fatta hur mycket skadorna kommer kosta kanske han skulle ha tänkt sig för. Det värsta är att jag är 110% säker på vilken liten skadad rödhårig valp det var utan att kunna bevisa det. Jag hoppas han blir anmärld för något snart. BAJSRUMPA!
Alien värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0