äemma makes happiface

Peace & Love om 4 dagar. 4 DAGAR! Om fyra dagar ska jag se Calle Norén! Jag ska se en massa underbara jättebra band och som det perfekta avslutet ska jag se mitt favoritband i hela världen, Mando Diao. Jag är i himlen. Jag längtar jättemycket! Jag är festival-oskuld så det ska bli spännande, jag har ju ingen aning om hur det är!
Imorgon ska jag köpa gummistövlar till festivalen för uppenbarligen är de en stor del av veckans outfit. Jag klagar inte! :D
(somrig som jag är så älskar ja att vara sminkfri och ofixad i håret. volume master är fantastisk!)

Kommentarer
Postat av: Patrick

Fan jag kommer vara festivaloskuld i ett ar till! Ha den mest underbara tid du bara kan!

2010-06-29 @ 14:56:59
Postat av: korv_ove

du är söt snygg vacker fin tjej<3 <3 <3

2010-08-06 @ 12:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0