Emma testar!

Jag lyssnar på: Mando Diao
Jag pratar: persilja!
Jag tycker om: fluffiga kuddar och fotboll.
Jag avskyr folk som:
Trampar på djur
Min första vän hette: Bleckan
När jag borstar tänderna: gör jag det som ingen annan!
När jag lagar mat: så vill ingen äta...
Jag är rädd för: sniglar
Den värsta känslan är: nervositet
Den bästa känslan är: tillfredsställelse
Jag är bäst på: att imitera lärare
Jag är sämst på: att stava, mihi
Om jag var ett djur skulle jag vara: en drake
Om jag var en insekt skulle jag vara: en fjäril
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en träslev
Jag kommer alltid att vara: bäst på att dansa i mörkret
Jag är lik: Amy Diamond, Cameron Diaz och min pappa, uppenbarligen!
Det finaste som finns är: gräs
Sist jag grät var: idag, min fossing är ELAAAAK
När jag vill tänka går jag: ner i vikt?
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: gammal och vacker
När jag vaknar på morgonen: ska jag till Gröna Lund Lund
Innan jag går och lägger mig: ska jag skrika lite och vara jobbig med Patrik
Bebisar är: klängiga.
Idag har jag: varit på sjukhuset
Ikväll ska jag: sova livet ur mig
I morgon kommer jag: SE MANDO DIAO!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0