Patrik testar!

Jag lyssnar på: Metric
Jag pratar: om dig
Jag tycker om: BJ's (mihihihihihihi)
Jag avskyr folk som:
inte vet vad "faggot" betyder...
Min första vän hette: mamma
När jag borstar tänderna: är jag väldigt fokuserad.
När jag lagar mat: lagar jag pasta (med såååååås/emma)
Jag är rädd för: guds exsistens
Den värsta känslan är: hissande känslan i magen när man åker karuseller(uppskjutet imorgon då?)
Den bästa känslan är: BLISS
Jag är bäst på: att få emma att skratta när hon kryckar fram.
Jag är sämst på: att hålla balansen
Om jag var ett djur skulle jag vara: en delfin.
Om jag var en insekt skulle jag vara: en svala(det är en fågel, pucko!)
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en mikrofon
Jag kommer alltid att vara: kär i Björn.
Jag är lik: emma, uppenbarligen.
Det finaste som finns är: gula bollar i Tokyo
Sist jag grät var: till Biggest Loser (AHAHAHHAHAHHAHA)
När jag vill tänka går jag: på promenad
När jag bakar så bakar jag: bättre kladdkaka än emma
Min mobiltelefon är: inte en tegelsten
När jag vaknar på morgonen: har jag ett stort behov av att veta vad klockan är.
Innan jag går och lägger mig: , prova Gliss!
Bebisar är: yngre än Leo
Idag har jag: burit på böcker åt emma
Ikväll ska jag: bära på böcker åt emma (LÖGNARE!)
I morgon kommer jag: Bära väska åt emma tiLL MANDO DIAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0