Sommarlov suger. typ.

Har du pojkvän? Nope
Vilken hårfärg har du? Just nu är det rött.
Hur gammal är du? 14, 15 i oktober
Vilken klass går du i? Börjar i 9an
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt
Är du ofta seriös? Jadå
Gillar du att kramas? mycket! :D
Hur många biologiska syskon har du? två
Har du utländska föräldrar? noope
Saknar du någon just nu? Paatrik :(

Mjukisbyxor eller jeans? Jeans, vilken dag som helst
Bada eller Sola? bada!
Har du fräknar? yeppyepp
Favorit godis? choklad, yum
Anser du att du är stark? Ja det gör jag

Anser du att du är smart?
Inte så mycket boksmart som socialt.
Är du kittlig?
absolut inte!
Vad heter/hette din första seriösa kärlek? definiera kärlek.

Älskar du honom fortfarande? PASS!
vad har du för mobiltelefon? Motorola, eheeh
Har den kamera? yapp!
Vad har du på dig nu? Träningsshorts och rosa linne
Vad säger du ofta? Hardcore, hehe, oftast med en dum dialekt.
Hur mår du? Psykiskt - fantastiskt! Fysiskt - skit, inte tränat på typ en månad! :(
Vart gjorde du senast illa dig? Stukade vristen
Vem kramade du sist? min mamma!
Vem vet mest om dig? typ Ester skulle jag tro.
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? haha, vte inte ens om jag vill ha barn!

Vad kan du inte leva utan? Mina ben, har jag märkt.
Tänker du gifta dig? Jag har ingen aning.
Är du förlovad? haha, nej.
Har du något fint halsband? Min Mando-plektrum, yehs
Är du bisexuell / homosexuell? Ja, men jag tror att alla är bisexuella enligt dess definition så det säger inte så mycket.
Vad har du gjort idag? Absolut ingenting. Planerar på att duscha och dra ut och cykla lite. 
Vad åt du senast? Paastaa!
När duschade du senast? jättelänge sen, jag behöver verkligen duscha! ;D
Vilken låt lyssnar du på nu? Last Chance - Sugarplum Fairy
vad ska du göra idag ? Duscha.
vad gjorde du igår? Var på Tuna Park. 
Om du fick välja, sommar eller vinter? Måste faktiskt säga Vinter.
tycker du att det är okej att ha killkompisar? såklart
vad heter din bästa killkompis? Oscaar! 
vad gör du just nu? tar ett dumt test på min blog, mihi
har du spotify ? yeeehs
har du webbkamera? mhmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0