Jag är en dålig människa...

... jag råkade bli kär i ett par gladiatorsandaler designade av Kenza. Aja, du vet vad man säger. Cry, buy and move on. :(

Freedaaag! Igår hade jag första träningen på grus för i år och första träningen med nya tränaren. Det var jätteroligt att få komma ut! Jag kanske inte gav det bästa första intrycket, men det går att jobba på.

Fort som fan går det och på söndag har jag första matchen utomhus mot Hällby. Annars ska jag försöka läsa ut Lord of the Flies, färga håret, pierca örat, handla skor, fixa naglarna, leta nya hörlurar och förhoppningsvis lyckas sova lite. Bonne chance!


Kommentarer
Postat av: modedrottningarna♥

OMG!! fett fina, vill också ha dom :O

2010-03-26 @ 20:13:39
URL: http://fashionqueens.blogg.se/
Postat av: modedrottningarna♥

sv: haha okej då, vi säger så;) va kostar dom?:D

2010-03-26 @ 21:03:25
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0