alot of people around here lost the white in their eyes

Jag har aldrig gjort något svårare än att känna dig.

Jag har en dålig dag. Nästan i alla fall. Jag fick tillbaka min laptop och nu funkar den på riktigt. Fast det är irrelevant. Nu ska jag klaga.
Älskar ni inte folk som känner behovet att påpeka allt som är fel på ens utseende?
"Du har typ mycket utväxt!"
"Du har inte sminkat dig idag!"
Allt jag känner att jag har att säga tillbaka är "VA?! Fan vad tur att du sa det, annars hade jag nog aldrig fått reda på det."
Det är verkligen så jävla svårt att hålla sånt för sig själv, va? Är det någon slags försvarsmekanism som får er att spy upp kommentarer så att uppmärksamheten går ifrån erat fula yttre till någon annans? Jag älskar att det finns miljoner saker jag kan säga tillbaka som jag, trots kommentaren, håller för mig själv. Jag är ett jävla helgon.
Älskar ni inte folk som avslutar en diskussion med meningen "men alla har olika åsikter"? Det är med sådana människor som man undrar varför man slösade bort sina värdefulla fem minuter på att snacka med dem. Det enda den meningen betyder är "jag har inget svar på vad du just sa men jag vägrar erkänna mig besegrad". När man inser att ens åsikt inte håller så ändrar man den. Tro mig, ni behåller ingen värdighet genom att säga det där istället för att kasta in handduken.
Älskar ni inte korkade människor?!

Så, nu kan jag gå tillbaka till att vara mitt vanliga glada jag. Peace out! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0