Stone, glass, concrete and gravel. All we've got to keep us together.

Jag hörde just Jamie sjunga "mess around" istället för "fuck around". Förlåt mig, men jag HATAR censurerade låtar. Till exepel "Dont trust me" med 3oh!3. Det finns censurerade versioner av den låten där de tagit ut svordomarna och ersatt dem med... INGET! Det är sjukt fult och jag förstår inte poängen. Vuxna - era barn kommer börja svära förr eller senare! Lev med det.

Idag spelade bondelaget Torshälla Nyby Idrottssällskap emot Nyköping. Ledde hela matchen fram till de nio sista minuterna då de lyckades få ett mål och matchen slutade oavgjort. Det suger att vi inte vann med Nyköping leder hur som helst serien. Så det var nog inte förfärligt. Bra spelat match, nallebjörnar <3

Sen åkte jag till Hydrotrim(borde det inte uttalas på engelska? DET ÄR OMÖJLIGT!) och där badade vi och bubbelpoolade och sen fick jag massage! Så nu är jag superutvilad och allmänt glad. Snart ska jag nog kratta lite gräs och sen ska jag titta på Vänner och vila en massa innan Pride med Patrik imorgon!

Sidenote till feminina killar; you're so gay and i dont even like boys!

(haha, detdär var så internt att bara jag fattade!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0