Sug på den, Ira!

Ditt namn? Emma Sofia Ringström
Hur Lång är du? 165
Spelar du något instrument? typ fiol, när jag känner mig som coolast.
Hur gammal är du? 14
Har du några syskon?  yepp, bror och syster
Dina första tankar när du vaknar? "Mhm, äntligen en ny dag!"
Vart befinner du dig just nu? På... övervåningen?
Biter du på naglarna?  usch nej fy
Vem är snyggast? Tihi, Ola Salo <3
Vem vet mest om dig? Min syster antagligen! Patrik vet farligt mycket,
Vad vill du ha just nu? Tungpiercing, flygbiljett till london och ett par extra decimetrar! :D
Ditt mål i livet?  Att hinna med London, Aberdeen, Berlin, Amsterdam och New York!
McDonalds eller Burgerking? McDonalds!

Sjunger du? Visst :)
Vill du gifta dig? hmmm, kanske.
Kommer du överens med dina föräldrar?  Absolut.
Din hårfärg?  REDHEAD BITCH
Skor du hade på dig idag? Mina finfina beiga converse. 
Vad sover du i?  Shorts och usa-tröja.
Kläder du har på dig? haha, shorts och usa-tröja! :D
Favoritårstid?  Höst.
Favoritmat och dryck? Jag älskar kycklingnudlar och så dricker jag julmust!
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej det är emma?"
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" eller "Y'ello?"
Sov du ensam inatt? Haha, pretty much
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt på bussen till stan.
Vad var det senaste någon sa till dig?  "Du är lättargad."


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

jag älskar också kykling nudlar :O men inte must ushh..

2010-05-26 @ 20:24:01
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0