Valborg, fotboll och prao

Jag vet - jag suger på att blogga. Anledningen är att det oftast inte händer så mycket i mitt liv och när det väl gör det så har jag ju inte tid att sätta mig och skriva ner det?

Jag hade hur som helst kul på valborg, vi var nere på Torsharg och träffade människor. Problemet är att trots att jag har bott i denna håla (Torshälla) i hela mitt liv så känner jag INGEN förutom mina lagkompisar och mina gamla klasskamrater. Det kanske var till min fördel just då dock, hehe. Vi satt nere vid a-plan på läktaren och var jobbiga och högljudda, för det är så man ska vara på valborg <3. Efter ett tag blev Mathilda lite borta och började skratta som en hyena eller gråta högt. Det var kul att se Oscar så hjälplös när hon klängde på honom, hihi :D Sen så kom Mathildas mamma och kidnappade henne och Ellinor så Oscar och Max fick leda mig hem och sen var kvällen slut. Min högerhand stank av rök eftersom alla hade bett mig att hålla i deras cigaretter. Så nej, jag röker inte. Inte ens lite.

Sen igår failade vi hårt på matchen eftersom en ganska jämn match slutade med förlust. Vi spelade förfan bara på deras planhalva i andra halvlek. Sen åkte vi hem så jag fick duscha, äta och slänga på mig lite kläder innan jag cyklade hem till Sanna för att kolla på skräckis med henne och Ida. Filmen var jättefjollig och det visade sig att monstret var någon dum liten florp med pumpahuvud. Hm. Sen pratade vi och kollade på gamla videos på Sannas dator. Sen åkte jag hem och sov! Och här sitter jag, redo att diskutera prao nästa vecka med Ester. Där har ni mitt liv de senaste två dagarna summerat i ett blogginlägg. Det borde finnas pris för sånt här.

Kommentarer
Postat av: modedrottningarna

var ska du praoa?:D

2010-05-03 @ 17:57:10
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0