Celines lista!

ALLT JAG GÖR ÄR LISTOR! :(

Musik
1. Musik du lyssnar på på bussen? 
The View, av någon anledning.
2. Band du gillat längst? 
The Ark, i snart 6 år nu!
3. Lokal musik du gillar?
Kent, ABBA(om det räknas, haha? Det blir ju hyperlokalt faktiskt. Fast ändå inte.), SVART är bra.. 
4. Pluggmusik? 
Om jag har musik när jag pluggar slutar jag alltid plugga och lyssnar på musiken ist.
5.
Bästa spelningen du varit på? 
Julian Casablancas

Framtid
1. Vad vill du plugga vidare? 
På Gymnasiet? Natur på kunskapsgymnasiet. 
2.
Speciella planer? 
London Calling. 
3. Vilken linje går/gick du? 
Host. Jag ska gå NV.
4. Vad ville du bli när du var liten? 
Prinsessa. Ninja någon gång också, tror jag. Åklagare lite senare.
5. Hur ser du dig själv om tio år? 
25 år, bartender i London, yes.

Fem snabba
1. Senap eller ketchup? 
Blä.
2. Sommar eller vinter? 
Vinter.
3. Blont eller brunt hår? 
Jag är nog helst blond. Av de två alltså, HELST är jag rödtott!
4. Morgonpigg eller kvällspigg? 
Kvällspigg
5. Halstabletter eller tuggummi? 
Tuggummi.

Vänner
1. Vem frågar du om du behöver hjälp med plugg? 
Patrik.
2. Vem fick du senast sms av och vad stod det? 
Ester - Okej.
3. Vem sovde du senast över hos? 
Måste vara Patrik.
4. En vän du inte träffat på länge? 
Rebecka Jonsson.
5. Namnet på en barndomsvän? 
Michelle

I din mobil
1. Senast skickade sms? 
"Jag går på förmiddagen. Hänger du på?"
2. Kontakt nummer 17 heter? 
Carre Dahlst.
3. Antal kontakter du har som börjar på bokstaven S? 
5 ._.
4. Vad har du för mobil? 
3 år gammal motorola, :(
5. Näst senast mottagna sms på din mobil? "
"8"

Personligt
1. Din högsta önskan? 
Jag vill gå på Glasto.
2. Något du verkligen hatar? 
Homofobi. Får mig att vilja mörda.
3. Vart står du politiskt? 
HIPPIEPARTIET!
4. Något du ser fram emot? 
Sommaren. Kommer bli EPIIC!
5. Favoritämne vs hatämne? 
Älskar NO, hatar franska.

Kommentarer
Postat av: Celine

Återuppliva din bloggggg!



By the way:

"Lokal musik du gillar? Kent" <-- OFTA :D

2010-10-07 @ 07:04:40
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0