fuke, i swered in thea korridore.

Sjuk igen. Börjar bli en trend tror jag. Hur som helst, det var inte vad jag ville skriva om. Jag fick ett papper om min varning idag. Under "reason" står det;
"Weary bade languish in corridor svordoms and comments then her class friend hit the locker."

Jag höll på att kissa på mig. Vem fan skrev den lappen? Det måste vara någon sorts skämt. Jag förstår helt ärligt inte vad det står, och jag var där! Man börjar undra lite grann vad det är för människor de låter undervisa oss. Jag vet inte om jag vill skratta eller gråta.




Kommentarer
Postat av: ira

det kanske är rövarspråket!

2010-09-08 @ 23:09:00
URL: http://inteprecis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0