Emma testar igen!

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? haha, mooh.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Det har jag ingen aning om.
Vad tycker du om kärlek? Det är väll.. mysigt? :)
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Absolut.
Har du svårt för att bli kär? JAG VET INTE VAD KÄRLEK ÄR!
När kysste/hånglade du med någon sist? det beror på vad kyssa betyder.
Ångrar du det? Det kan jag inte tänka mig.
Är du singel ? Ganska så.
När fick du senast en komplimang? maha, Ludovig sa att jag hade vackra ögon igår!
Har du hånglat med någon av samma kön? yep

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Jag har aldrig svimmat eller blivit ned sövd så jag antar... nej?
Hånglat med nån riktigt ful: Det är en smakfråga. Ingen som jag tycker är ful.
Hånglat med fler än 50 pers: Haha, nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nope.
Gjort något riktigt dumt? Nej, jag är för snäll för sånt :D
Gjort något du verkligen ångrar? Inte precis.
Åkt ambulans? Nope
Gjort nåt olagligt? Haha, ja? Laddat ner, cyklat utan hjälm...
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Haha, nej.
Skämts över dina föräldrar? Inte precis.
Skämts över dig själv? It takes a fool to remain sane
Sagt jag älskar dig och menat det? Såklart.
Tar du droger? Jag älskar choklad! :)
Dricker du? Inte regelbundet, men jag är inte nykterist.
Vilka kläder sover du i? En worms -tee
Varit kär? Ingen jävla aning.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Jag har en chans på vem som helst :)
Är du ensam nu? Just nu, ja.
Vill du gifta dig? Jag vet inte.
Vill du ha barn? Ingen aning.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Emma.
Du fick ett SMS av: Mamma
Såg dig gråta? Det kommer jag inte ihåg. Antagligen typ Ester när jag trampade snett.

Fick dig att gråta? Jag.

Du delade en cigg med? Röker inte.
Du gick på bio med? Oj, det kommer jag inte ihåg.
Skällde på dig?

DE SENASTE 4
8 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
kramat någon? Jappp, min syster
Pussat någon? Nope.
Sjungit? Jupp, same jeans med sexyvoice haha.
Saknat någon? Jarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0