Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag klipper mig nästan bara 1 gång/år
2. Min favoritkaraktär i Harry Potter är Sirius Black
3. Jag har befunnit mig i 5 stater i USA.
4. Mina naglar är lite mer än 5 mm långa
5. Min väska är formad som en boombox och den har äkta högtalare.
6. När jag har mitt löshår i så påminner det mig mycket om en porslinsdockas som jag äger, den står på min hylla och skrämmer livet ur min vän när hon ska sova över.
7. Jag ska gå gymnasiet i Stockholm och planerar på att flytta dit.
8. Jag kan rulla tungan.
9. Jag har 305 meritpoäng, vilket är 10 poäng högre än jag hade i 8:an.
10. Mina sängkläder har Musse Pigg-mönster.

Kommentarer
Postat av: xoxo

Jag gick ut med 310.. känn sig ägd va :D Närå. Förresten så skare ju va Snape <3<3



(Tänker våldgästa dig i Sthlm)

2011-01-24 @ 00:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0